260 koní v kampani Alfa Romeo a Electronic Arts

FRESH Magazine - 5. 11. 2006

Společnosti Electronic Arts a Alfa Romeo spojily své síly při propagaci nové hry ze série Need For Speed. Obdobný projekt pro podporu loňské verze hry byl vyhlášen jako nejlepší projekt EA na podporu hry ve střední a východní Evropě.

V rámci cross promotion projektu připravila Alfa Romeo ČR vůz Alfa Romeo Brera v grafické úpravě ve stylu nové závodní hry Need For Speed Carbon. Tento vůz bude kvidění na řadě akcí z oblasti motorismu a na promo akcích k podpoře této hry. Stejná Alfa Romeo Brera, která v letošním roce sbírá prestižní ocenění za design, bude hlavním vizuálním prvkem reklamní kampaně na podporu hry Need For Speed Carbon.

Kampaň kromě klasických tištěných a outdoor medií zahrnuje také graficky upravené autobusy a tramvaje v největších českých městech. I zde bude hlavním motivem Alfa Romeo Brera, která je jedním z nejatraktivnějších vozů, s jakými je možné se ve hře Need For Speed Carbon svézt. Kampaň připravila marketingová společnosti Wo-Man s.r.o. a mediální agentura MediaCom.

Rubrika: Media