Vítr změn vane z Japonska

Marketingové Noviny - 23. 5. 2006

Společnost Summit Motor Praha právě spustila kampaň u příležitosti svého založení a spuštění nového dealerství vozů Toyota. Kampaň, která prostřednictvím billboardů, tiskové inzerce a radiových spotů upozorňuje na nové dealerství, připravila společnost Wo-Man s.r.o.

Kampaň s heslem „Svěží vítr ve světě Toyota“ má evokovat změny, které přináší novou kvalitu. „Jarní vítr bývá předzvěstí krásnějšího počasí, tedy pozitivních změn. Nové modely značky Toyota, představené v této době, jsou také plné pozitivních změn, pointou kampaně je nejvýraznější změna: nové dealerství vozů Toyota, které také přinese příznivcům značky novou kvalitu“, říká Pavel Hrůza ze společnosti Wo-Man.

Nové dealerství vozů Toyota bylo otevřeno v zrekonstruované budově na Praze 5 na Vrchlického ulici. Současně probíhá výstavba zcela nového objektu, který bude otevřen koncem druhé poloviny roku 2007. Díky širokému zázemí mateřské korporace Sumitomo Corporation, nabízí Summit Motor Praha ihned po otevření kompletní portfolio služeb od prodeje vozů, záručního a pozáručního servisu až po financování prostřednictvím sesterské společnosti Summit Leasing CZ.

Společnost prostřednictvím dceřinných společností Summit Auto (dealer vozů Nissan), Summit Motor Praha (dealer vozů Toyota) a Summit Leasing CZ (značkový leasing) reprezentuje na území České republiky obchodní aktivity mateřského koncernu Sumitomo Corporation v oblasti maloobchodního prodeje automobilů a jeho financování.

Společnost Sumitomo Corporation je jedna z největších obchodních společností v Japonsku, s ročním příjmem přesahujícím 100 miliard USD. Prostřednictvím své celosvětové sítě působí Sumitomo Corporation v celé řadě obchodních odvětví. Aktivity korporace zahrnují mezinárodní transakce, import a export širokého spektra produktů a komodit, služby a investice v oblastech jako jsou transportní a konstrukční systémy, stroje, elektronika, chemie, přírodní zdroje a energie, spotřební zboží a služby, nemovitosti, finance a logistika. Ve svých 26 pobočkách v Japonsku a 124 pobočkách v dalších 69 zemích společnost zaměstnává více než 39 000 osob.

– red –

Rubrika: Media