Need For Speed Most Wanted

FRESH Magazine - 10. 2. 2006

Kampaň společnosti Electronic Arts ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Hra se stala nejprodávanějším titulem na českém trhu.

Akci zahájila oficiální prezentace hry ve stylových prostorách showroomu pražského dealera značky Nissan Summit Auto. Hru představil mistr republiky v Need For Speed Martin Liberský. Součástí akce byla soutěž o nejrychleji zajeté kolo, jejíž vítěz získal víkend se sportovním vozem Nissan 350 Z Roadster v atraktivních barvách Need For Speed, který byl hlavní hvězdou prezentace.

V rámci kampaně křižovalo Prahu 15 autobusů se siluetou stejného sportovního vozu. Zároveň byl jeden sportovní Nissan 350 Z v barvách Need For Speed k vidění v rámci promotion akcí EA. V duchu motta hry “Rule the streets” přitahoval rovněž pozornost v pražských ulicích. “Nissan z legendární řady Z byl stěžejním vozem předchozích verzí Need For Speed, proto spojení s touto značky v rámci propagace Need For Speed Most Wanted bylo logické a funkční. Ve hře jde o pouliční závodění, proto i cílem projektu bylo dostat hru do ulic,” řekl Pavel Hrůza, manažer projektu.

Projekt realizovala marketingová agentura Wo-Man, mediální podporu a organizaci prezentace zajistily agentury PR POINT a MEDIACOM.

Rubrika: Media