Kampaň: “Přežije kanárek ve vaší kuchyni?”

19.11.2010 | Strategie Společnost Potten&Pannen – Stanek group spustila kampaň na podporu nádobí GreenPan. Zprávu přinesly Marketingové noviny. Kampaň, kterou kompletně připravila agentura WO-MAN, je založena na vizuálu s motivem kanárka a výraznou otázkou “Přežije kanárek ve Vaší kuchyni?”. Odpověď na … Celý článek »

Rubrika: Media

Obchodní centra se bez obchůdků neobejdou

Marketing&Media – 10. 9. 2007 Hypermarkety a ostatní nájemné jednotky obchodních center jsou spojené nádoby. Zárukou ekonomického úspěchu center je spokojenost návštěvníků s hypermarkety i s obchody, které je obklopují. Více než polovina návštěv obchodních center je spojena s nákupem … Celý článek »

Rubrika: Media

Obchodní centra: Parkování

Regal – 15. 9. 2007 V uplynulých letech jsme v oblasti Public Relation pro obchodní centra z portfolia Tesco Stores odvedli obrovský kus práce. Nebojíme se o část know-how podělit: Autorský článek konzultanta společnosti WO-MAN věnovaný problematice parkování při obchodních … Celý článek »

Rubrika: Media

Ilegální honičky a společná komunikace

Trend marketing – 22. 12. 2006 V rámci cross-promotion připravila Alfa Romeo ČR vůz Alfa Romeo Brera pro hru Need for Speed z produkce společnosti Electronic Arts. Obrandovaný vůz se účastnil řady akcí z oblasti motorismu a dalších promotion k … Celý článek »

Rubrika: Media

260 koní v kampani Alfa Romeo a Electronic Arts

FRESH Magazine – 5. 11. 2006 Společnosti Electronic Arts a Alfa Romeo spojily své síly při propagaci nové hry ze série Need For Speed. Obdobný projekt pro podporu loňské verze hry byl vyhlášen jako nejlepší projekt EA na podporu hry … Celý článek »

Rubrika: Media

260 koní ve společné kampani Alfa Romeo a EA

Marketingové noviny – 12. 10. 2006 Společnosti Electronic Arts a Alfa Romeo spojily své síly při propagaci nové hry ze série Need For Speed. Obdobný projekt pro podporu loňské verze hry byl vyhlášen jako nejlepší projekt EA na podporu hry … Celý článek »

Rubrika: Media

Alfa Romeo v kampani Need For Speed

Marketing&Media – 9. 10. 2006 Společnosti Electronic Arts a Alfa Romeo spojily své síly při propagaci nové hry ze série Need for Speed. V rámci cross-promotion projektu připravila Alfa Romeo ČR vůz Alfa Romeo Brera v grafické úpravě ve stylu … Celý článek »

Rubrika: Media

Alfa Romeo s Electronic Arts spolu

Strategie – 3. 10. 2006 Marketingová komunikace: Společnosti Electronic Arts a Alfa Romeo spojily své síly při propagaci nové hry ze série Need For Speed. V rámci cross promotion projektu připravila Alfa Romeo ČR vůz Alfa Romeo Brera v grafické … Celý článek »

Rubrika: Media

Vítr změn vane z Japonska

Marketingové Noviny – 23. 5. 2006 Společnost Summit Motor Praha právě spustila kampaň u příležitosti svého založení a spuštění nového dealerství vozů Toyota. Kampaň, která prostřednictvím billboardů, tiskové inzerce a radiových spotů upozorňuje na nové dealerství, připravila společnost Wo-Man s.r.o. … Celý článek »

Rubrika: Media

Kmotr si ve fotosoutěži posvítí na policisty

24 Hodin – 27. 3. 2006 HRA – Policisté porušující zákon. To je hlavní téma fotografické soutěže, kterou pořádá vydavatelství počítačových her Electronic Arts pod názvem Potěšte kmotra nebo AntiKryštof. “Mezi lidmi koluje spousta fotografií policejních vozů jedoucích na červenou … Celý článek »

Rubrika: Media

Need For Speed Most Wanted

FRESH Magazine – 10. 2. 2006 Kampaň společnosti Electronic Arts ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Hra se stala nejprodávanějším titulem … Celý článek »

Rubrika: Media

EA má nejlepší kampaň ve střední Evropě

Výběr – 23. 1. 2006 Kampaň společnosti Electronic Arts ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted, byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Hra se stala nejprodávanějším titulem na … Celý článek »

Rubrika: Media

Ulicemi v Nissanu

EURO – 16. 1. 2006 PRAHA – Kampaň společnosti Electronic Arts (EA) ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted byla centrálou firmy zvolena za nejlepší launch ve střední Evropě. V rámci kampaně … Celý článek »

Rubrika: Media

Nejlepší kampaň ve střední Evropě

Marketing&Media – 16. 1. 2006 Kampaň společnosti Electronic Arts na závodní počítačovou hru Need For Speed s názvem Most Wanted, uvedená i na českém trhu, byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Akci zahájila oficiální prezentace hry … Celý článek »

Rubrika: Media

EA má nejlepší kampaň ve střední Evropě

Marketingové noviny – 13. 1. 2006 Kampaň společnosti Electronic Arts ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted, byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Hra se stala nejprodávanějším titulem … Celý článek »

Rubrika: Media